شكرستان

عنوان: راهكارهاي از بين بردن موهاي زائد، روش هاي سنتي يا دستگاه ليزر؟

 

 

در اين مقاله سعي كرديم راه هاي حذف موهاي زائد را بررسي كنيم از اصلاح با تيغ و ژيلت و اپيلاسيون تا ليزر، اين براي آماده سازي براي فصل بدون آستين ميباشد پس تا دير نشده از همين الان شروع كنيد و با ما همراه باشيد.

ما سعي كرديم مزايا و معايبِ انواع روش هاي حذف موهاي زائد را بررسي كنيم و در نهايت بررسي كنيم كه آيا براي از بين بردن موهاي زائد خود نياز به خريد ليزر موهاي زائد در خانه را داريد يا به مراكز زيبايي مراجعه كنيد؟

 

اصلاح با كرم هاي موبر

 

آيا تا به حال فكر كرده ايد كه محصولات و كرم هاي موبر چگونه كار مي كنند؟ مواد شيميايي داخل كرم، پيوندهاي پروتئيني، كراتين را در هر فوليكول مو ضعيف مي‌كنند و از بين بردن موها را آسان‌تر مي‌كنند. كه اين كار براي برداشته شدن هر رشته مو از زير سطح پوست مفيد است، بنابراين اگر براي از بين بردن موهاي زائد خود از كرم موبر استفاده ميكنيد، قبل از رشد مجددِ مو از چند روز صافي پوست لذت خواهيد برد. پس چرا اين محصولات در حمام هر دختري وجود ندارد؟ اين راه حل براي از بين بردن مو ممكن است كثيف و بدبو باشد و هميشه بهترين راه و سريع ترين راه حذف مو براي شروع روز نيست!
سطح درد: هيچ، مگر اينكه پوست واكنشي (معمولاً راش يا التهاب) به مواد شيميايي نشان دهد.

مزايا و معايب: حذف مو با كرم موبر روشي كاملا بدون درد ولي زمان بر ميباشد و فوري نيست و تقريبا هر چند روز يك بار نياز به تكرار دارد و مناسب براي پوست هاي حساس نيست.

 

اصلاح با تيغ و ژيلت

 

هنگامي اصلاح با تيغ يا ژيلت انجام شود مي تواند يك راه حل سريع و آسان براي رفع موهاي زائدِ روزانه باشد. قبل از اصلاح زير بغل و ساير جاها هميشه ناحيه را قبل از اصلاح با يك كرم يا ژل مرطوب كنيد تا ميزان اصطكاك بين ژيلت و پوست خود را كاهش دهيد تا دچار سوختگي و آسيب ديدگي و بريدگي با تيغ يا ژيلت نشويد.

براي خانوم ها توصيه ميشود كه از ژيلت هاي مخصوصِ زنانه استفاده كنيد كه به گونه اي طراحي شده است كه اطراف انحناهايِ بدن بچرخد تا بتوانيد حتي كوچكترين موها را از بين ببريد. موها مي توانند در جهات مختلف در ناحيه رشد كنند، بنابراين مطمئن شويد كه تيغ را از بالا به پايين يعني در خلاف جهت رشد مو استفاده كنيد كه مو از پايين ترين نقطه حذف شود. 
سطح درد: امكان برديده شدن پوست و سوزش شديد در هنگام اصلاح هست در غير اين صورت اصلاح با ژيلت بدون درد و بدون دردسر ميباشد، براي كاهش سوزش بعد از اصلاح از يك ژل خنك كننده و مرطوب كننده استفاده كنيد.

مزايا و معايب: تيغ و ژيلت روشي فوري براي حذف مو ميباشد ولي ميتواند پوست شما را دچار حساسيت و قرمزي و جوش كند، اين روش هميشگي نيست و به صورت مكرر و روزانه نياز به تكرار دارد و باعث زخيم شدن مو و تيرگي در ناحيه ميشود و در ضمن براي پوست هاي حساس در هنگام رشد مجدد مو خارش ايجاد ميكند.

 

اپيلاسيون

 

در طول يك جلسه اپيلاسيون، موم گرم روي پوست اعمال مي شود و در حين خشك شدن به هر رشته مو مي چسبد، سپس يك پارچه روي آن ناحيه فشار داده مي شود تا هر فوليكول پوشيده از موم را به يكباره بيرون بكشد. چه در خانه و چه در سالن، اين فرآيند مي تواند در ناحيه حساسي مانند زير بغل بسيار دردناك باشد.
سطح درد: درد در لحظه اپيلاسيون بسيار شديد ميتواند باشد، اما احساس سوزش معمولاً بعد از پايان جلسه ناپديد مي شود.

مزايا و معايب: از آنجايي كه اپيلاسيون، موها را از ريشه جدا مي كند، حفره هاي پوستي شما مي تواند تا يك ماه حذف و ديده نشوند.

 

دستگاه ليزر موهاي زائد

 

در طول انجام ليزر يك موج به عمق يك فوليكول مو وارد مي شود. سپس، يك پالس الكتريكي سطح پايين موهاي موجود را از بين مي‌برد و كندن آن را آسان‌تر مي‌كند. اين فرآيند فوليكول به فوليكول براي تمام موهاي ناحيه تكرار مي شود. هر جلسه ليزر مي تواند بيشتر از ساير روش ها هزينه داشته باشد. در ضمن 8 تا 15 جلسه براي ليزر توصيه شده است.

ليزر براي از بين بردن موهاي زير پوستي و موهاي تيره تر ايده آل تر است. نور ليزرها رنگدانه مو را جذب كرده و فوليكول ريشه را از بين مي برد.

حال سوال پيش مي آيد كه دستگاه ليزر خانگي استفاده كنيم يا براي از بين بردن موهاي زائد به كلينيك هاي زيبايي مراجعه كنيم؟ نظر شخصي ما اين است به كلينيك هاي زيبايي مراجعه كنيد زيرا دستگاه هاي پيشرفته تري نسبت به ليزرهاي خانگي استفاده ميكنند و ميتواند موثرتر باشد.

كدام كلينيك ها را براي ليزر موهاي زائد خود انتخاب كنيم؟ پيشنهاد ما اين است كه به كلينك هايي مراجعه كنيد كه خريد ليزر تيتانيوم را از شركت هاي معتبر انجام داده اند و از دستگاه آلما سوپرانو تيتانيوم استفاده ميكنند. شركت كارمانيا طب از جمله شركت هايي است كه ليزر آلما تيتانيوم را با بهترين قيمت در ايران ميفروشد و كلينيك هايي كه از دستگاه هاي زيبايي شركت كارمانياطب استفاده ميكنند ميتوانند بهترين قيمت و كيفيت را در اختيار مشتريان خود بگذارند. 
سطح درد: بسته به نوع دستگاه استفاده شده ميتواند متفاوت باشد، كلينيك هايي كه از دستگاه هاي زيبايي شركت كارمانيا طب استفاده ميكنند درمان آنها كاملا بدون درد است. امروزه سيستم خنك كننده ي نصب شده روي دستگاه هاي ليزر حذف موهاي زائد ميتواند از درد و سوزش بكاهد.

معايب و مزايا: به دليل وجود داشتن كلينيك هاي بسيار در كشور، انتخاب كلينيكِ خوب ليزر بسيار دشوار ميباشد و انجام تحقيقات زمان بر است، اين روش ممكن است هزينه بيشتري نسبت به ساير روش ها داشته باشد. درمان با ليزر دائمي است و ديگر دردسر از بين بردن موهاي زائد را نخواهيد داشت. با انجام ليزر ديگر حساسيت، خارش و سوزشي بعد از اصلاح وجود ندارد.

 

منبع: karmaniateb.ir

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۰۲:۳۵ ] [ lover ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی